crtOneML145

Kit Statie radio CB CRT ONE N + Antena PNI ML145 cu magnet 145/PL

Alan42ml145b

Kit Statie radio CB Midland Alan 42 + Antena CB PNI ML145 cu magnet 145/PL

Kit Statie radio CB Midland Alan 52 DS + Antena CB PNI ML145 cu magnet 145/PL

Kit Statie radio CB Midland Alan 52 DS + Antena CB PNI ML145 cu magnet 145/PL
579,98 RON
Disponibilitate: Epuizat din stoc
SKU
MID-PACK59

 Statia Midland Alan 52 DS

0001

Display generos

Display-ul este generos, raportat la dimensiunile statiei, iluminat albastru si afiseaza canalul, nivelul emisiei / receptiei, alaturi de o multitudine de alte functii active ale produsului.

Dimensiuni reduse

Acum puteti profita de avantajele multiple ale celei mai mici statii radio CB. Statia radio incape in palma (asemanator unui walkie talkie) si poate fi utilizata cu o singura mana fara nici o problema. Pe langa acestea, dimensiunile reduse va permit sa o asezati in cotiera, sau in spatiile de dimensiuni reduse din bordul oricarui autoturism.

portabila

functii-Midland Alan 52 DS

Functii multiple

Desi este o statie de dimensiuni foarte mici, vine cu o multitudine de functii: Squelch Automat Digital, scanare canale, Dual watch, blocare tastatura, iluminare ecra,  navigare rapida intre canale, EMG, Putere high/low (4W/1W).

Multi Band

Pentru cei ce folosesc alte benzi de comunicatie, utilizate in alte tari ale Europei, statia este prevazuta cu posibilitatea schimbarii normei de lucru in corespondenta cu fiecare tara in parte.

norme CB Statie radio CB portabila Midland Alan 52

putere Midland Alan 52 DS

Putere reglabila

Puterea de emisie reglabila High/Low este utila atat in anumite tari din UE unde este reglementata prin lege diferit de Romania, cat si in momentele cand statia se foloseste in camp deschis pentru a economisi din baterie.

Conectivitate

Statia Alan 52 DS este multifunctionala avand o dubla utilizare: in masina cu antena pe caroserie si in camp deschis (parcare) cu acumulatori si antenuta BNC.  Mufa BNC permite atasarea unei antene micute doar la utilizarea statiei in camp deschis (parcari). Conexiunile de microfon si casca/difuzor permit conectarea hands-free-ului dedicat Midland MA31-L cu care putem emite direct de la lavaliera si putem receptiona in casca din ureche.

conectica Statie radio CB portabila Midland Alan 5

 Antena CB PNI ML145

performante Antena CB PNI ML100

Performante antena CB PNI ML145

Performanta produsului este strans legata de caracteristicile tehnice pe care le are antena in conditii ideale de montaj si utilizare: SWR <= 1.0 , putere maxima aplicata pentru scurt timp 400 W, impedanta 50 Ohmi, otel inoxidabil etc.

Distanta de comunicare

Distanta de comunicare reprezinta un alt factor decisiv in achizitia si utilizarea unei antene CB. Astfel, distanta maxima de comunicare de 15 km se atinge in conditii ideale de lucru: antena calibrata, camp deschis fara obstacole, statia cu putere maxim legal admisa de 4W si cu o receptie standard. Orice obstacol cum ar fi: dealuri, munti, cladiri, pereti pot duce la micsorarea acestei distante.

raza de actiune Antena CB PNI ML100

Antena CB PNI ML100 cu lungime 100 cm

Lungime antena

Lungimea antenei este un alt factor foarte important ce poate influenta distanta de comunicare in trafic. Astfel cu cat antena este mai lunga, cu atat este mai mare raza de actiune. Antena CB PNI ML145 are o lungime de 145 cm.

 Baza magnetica PNI 145/PL

Baza magnetica

Baza magnetica PNI 145/PL are un diametru de 145 mm, dimensiune ce ii ofera antenei stabilitate chiar si la viteze mari, avand un design placut.

Baza magnetica PNI 145/PL diametru 145mm

Baza magnetica PNI 145/PL 145mm

Prindere cu filet

Baza PNI145/PL este compatibila cu antenele care au sistem de prindere cu filet interior.

Lungime cablu

Lungimea cablului este un factor important in alegerea unei baze magnetice. Baza de la PNI 145/PL are un cablu de calitate cu o lungime de 4 m, ce permite asezarea antenei pe cupola masinii fara nici o problema, si asezarea cablului astfel incat sa nu derenjeze pasagerii.

Baza magnetica PNI 145/PL

Baza magnetica PNI 145/PL 145mm

Magnet puternic

Baza PNI145/PL are un magnet puternic pentru dimensiunea ei, ce ii ofera o prindere foarte buna de cupola masinii, si rezistenta si stabilitate chiar si la viteze mari.

Mufa PL259

Baza magnetica PNI 145/PL este dotata cu cablu coaxial RG58 si mufa PL259 pentru conexiunea directa la statie.

baza magnetica cu filet, cablu si mufa

Suport cauciuc

Suport cauciuc inclus

Pentru a proteja cupola masinii de eventuale zgarieturi, dar fara a afecta functionarea in parametri optimi a antenei, baza magnetica 145/PL este prevazuta cu un suport de cauciuc subtire si rezistent, ce protejeaza si de apa conexiunile si lipiturile din interiorul acesteia.

Scrieti propria recenzie
Recenzati:Kit Statie radio CB Midland Alan 52 DS + Antena CB PNI ML145 cu magnet 145/PL
Rating-ul dumneavoastra
Caracteristici generale statie radio
Model Mobila
Tip banda emisie AM-FM
Frecventa 26.965-27.405 MHz
Canale 40 AM/FM
Putere audio difuzor 0.5 W
Sensibilitate (20dB SINAD) mai mica de 0,5 µV (AM/FM)
Distorsiune semnal audio mai mic de 3 % @ 1 KHz
Putere emisie 4 W+
Modulatie FM: 1.8KHz ± 0.2KHz, AM: 85-95%
Alimentare 12 V
Consum max 900 mA
Dimensiuni / Greutate 70 x 140 x 30 mm / 0,33 Kg
Caracteristici speciale statie radio
Scanare canale Da
Blocare tastatura Da
LCR Da
Buton canale urgenta 9/19 Da
Dual watch Da
Caracteristici antena radio
Frecventa de lucru 26 - 28 Mhz
Numar canale 90
Putere maxima aplicata 400 W
S.W.R. minim in centrul benzii 1,0
Lungime antena 145 cm
Distanta de lucru 15 km
Impedanta 50 Ohmi
Material Otel inoxidabil
Tip conector PL259
Diametru gaura 16 mm
Lungime cablu 4m
Pachetul contine
Statie radio CB Da
Antena radio CB Da

C1267.01
Limba Tip Denumire Link download
DE Manual de utilizare Manual de utilizare DE Link
ES Manual de utilizare Manual utilizare ES Link
EU Manual de utilizare Manual de utilizare EN, RO, HU, PL. Link
FR Manual de utilizare Manual de utilizare FR Link
IT Manual de utilizare Manual utilizare (IT) Link
RO Declarație de conformitate Declaratie de conformitate Link

PNIML145
Limba Tip Denumire Link download
EU Declarație de conformitate Declaratie de conformitate EN, BG, DE, ES, FR, HU, IT, PL, RO Link
EU Manual de utilizare Manual de utilizare EN, ES, HU, IT, PL, RO Link
RO Declarație de conformitate DC&CG Link
RO Manual de utilizare Manual de utilizare Link

MID-PACK59
Limba Tip Denumire Link download
EU Declarație de conformitate Declaratie de conformitate (ANTENA) EN, BG, DE, ES, FR, HU, IT, PL, RO Link

PNI-145-PL
Limba Tip Denumire Link download
EU Manual de utilizare Manual de utilizare EN, ES, HU, IT, PL, RO Link
HU Manual de utilizare Használati útmutató Link